Uke 3

Ny uke er over, blitt bra med spinning i de sonene jeg ønsker å ligge i, spesielt fornøyd med all den rolige treninga jeg har fått til denne uka. Møkk kjedelig med lite intesivitet, men kroppen trenger det også, så får bare bite tennene sammen og fortsette med det. Det jeg begynner å bekymre meg for, er at det blir alt for lite skigåing, spesielt i klassisk. Mye artigere å skøyte, så klasisk skiene blir fort valgt bort de få turene jeg får kommet meg ut. Nå er det 14 dager til Hollmenkollen Skimaraton og tenker at der har jeg ingenting å gjøre, sånn som klasiskformen er som nå, satser på to lang økter i sporet til neste helg, pluss noen turer på Hafjell uka etter der, så bør jeg vel klare å gjennomføre med en grei tid. Tenker å gå birken også, hvis jeg får tak i billetter på finn.
Var på morsom Kick Off med Camp Elixia igår kveld, spinning, spa og tapas var helt greit på en lørdags ettermiddag.Artig å se ansiktene til de jeg skal sykle Lillehammer - Oslo sammen med, traff endel hyggelig folk fra UCK også, så lurer veldig på om jeg skal melde meg inn der, skal hvertfall sykle Enebakk Rundt 1 Mai i deres gruppe, og det blir spennende..

Ukas tall


Ingen kommentarer: