Ny uke, nye muligheter

Akkurat kommet hjem fra Xycling Challenge på Elixia, 70 min med hard intervall trening.. Godt å være igang med ny uke, blir nok 5 økter denne uka, 4 spinning økter og 1 sal økt (fit for skiing)

Handla meg en ny sykkel idag gjorde jeg også, en Gary Fisher x-caliber 29"


Blir morro å teste den en tur på snøen i morgen..

Skal få pimpet opp landeveisykkelen litt også i vinter, så den er klar for våren.. Akkurat nå står den nyvasket i gangen, og er klar for å bli hengt opp i kjelleren til modern og fadern for vinteren..
Ser sånn ut, blir kanskje hvit styretape, hvite flaskeholdere og hvitt sete i løpet av vinteren..



Ja ja, nå er det hvertfall kvelden..

1 kommentar:

Lotta sa...

Hei!
Fine sykkler.
Jeg hadde tenk til og legge inn en kommentar før.
Da hadde jeg tenk til å skrive at du måtte ta vekk sykklene fra roommet mitt, men du har gjort det alt.
EKSTRA STOR KLEM FRA LOTTA.
Du er verdens beste pappa.